Thursday, December 25, 2008

Panyong Sinublian

Gamit kong panyo inaalamag na
sa parong nin gan-ot, sip-on kaiba
suksok bunot sa hararom kong bulsa
aram ko an parong singit ko na baga.

May sarong daragang masubli kuta
ta naghihibi mayong panyong dara
sa supog ko, dae ko maipagtao
ta ang panyong dara sinublian ko.

Pinirit niyang sublion, kinua ko
sabay pindot sa dungo ko;
Pero si daraga aba anang gayon
pinahid si panyo sabay pahiyom.

Dae ko baya maaraman kun ano ang nangyari,
binalik sako ang panyo sabay hale
Kinua, inabot ko sa kamot niya
aw aba anang pangyari, nagin gamgam baga!

Also published in Bangraw nin Bikol

1 Comments:

At 8:15 PM , Blogger Unknown said...

hi, this is kristian cordero. please communicate with me at boronyog@yahoo.com. i am interested in one of your works and we are preparing an anthology of 100 bikol poems.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home